hr award color

poligon
Wykładowcy studiów podyplomowych
BIO Beata Gładysz

 

Beata Gładysz

 

Profil zawodowy

Doświadczenie marketingowe zdobywała w sektorze nowych technologii jako Marketing Manager, Business Development Strategist i Marketing Business Partner. Opracowywała plany marketingowe i zarządzała kampaniami we współpracy z globalnymi vendorami, takimi jak Cisco, IBM czy Microsoft. Była odpowiedzialna za tworzenie działów marketingu i zarządzanie nimi w celu realizacji strategicznych celów biznesowych. Sukcesy w osiąganiu zakładanych wzrostów sprzedaży i budowaniu pozycji firm na rynku osiągała, korzystając z narzędzi do analizy informacji i automatyzacji marketingu. Doświadczenia we współpracy przy realizacji globalnych projektów związanych z CRM, BI i Big Data zainspirowało ją do wypracowania własnego modelu consultingu biznesowego dla firm korzystających z nowoczesnych technologii i zaawansowanej analityki. Obecnie, jako CEO i współzałożycielka Headway Warsaw, zajmuje się wspieraniem firm w rozwoju opartym na nowoczesnych technologiach, budowaniu strategii omnichannel oraz projektowaniu doświadczeń związanych z customer journey. Bada możliwości AI, VR czy AR w realizacji celów marketingowych i rozszerzania możliwości Marketing Automation.